Monday, August 30, 2010

M E R D E K A!!!

Saya Anak Malaysia



( 1 )

1985

Bulan 11 aku dilahirkan

Di sebuah negeri yang diberi nama

NEGERI SEMBILAN



( 2 )

Selepas itu aku dibesarkan

Di NEGERI KELANTAN

Aku belajar di sekolah orang putih

Dekat dengan Pasir Puteh



Saya Anak Malaysia ( 4X )



( 3 )

Lepas sekolah aku merayau

Negeri mat saleh aku merantau

Tempat orang indah sekali

Tapi MALAYSIA dekat di hati



Saya Anak Malaysia ( 4X )



Sampai masa aku pun balik

Tapi makweku nampak pelik

Dia kata nak jadi apa

Aku kata itu Tuhan punya kuasa



Saya Anak Malaysia ( 4X )



( 4 )

Lemah lembut sopan santun

Sudah menjadi darah dagingku

Walaupun aku nampaknya kutu

Aku hormat orang tuaku



Saya Anak Malaysia ( 4X )



(Ulang 2,3 & 4)

 
M E R D E K A!!  M E R D E K A!! M E R D E  K A

No comments:

Post a Comment