Wednesday, November 7, 2012

Terima Kasih My fiance

Assalamualaikum..


Hai semua..diharapkan hari ini lebih baik dari hari semalam..Amin..

Pagi nie cik wawa nak berkongsi cerita gembira dengan kawan-kawan
hehe setelah sekian lame tak update blog kesayangan  saya nie..

Untuk pengetahuan  dan pengringatan cik wawa juga ..
5 hari lagi menjelang hari  aniversary pertunangan saya dan en tunang yang pertama
kejap kan masa berlalu...dah dekat setahun..

Alhamdulillah sepanjang pertunangan kami lebih banyak yang indah
dari yang buruk-buruk belaka...

Terima kasih en tunang ....terima saya seadanya..
dan bagi saya hadiah hihihi
suke sangat2 sebab dia bagi hadiah kasut yang saya suka..
nak tahu kasut ape?
jeng...jeng..jeng


cantik kan..saya suka design new balance..walaupun murah saya tetap hargainye..tapi tak sama ngan gambar nie sebab cik wawa search kat google hihih tapi sama warna :)

sebenarnye saya memang nak beli kasut nie untuk pegi jogging dan gym
hihihi maklumlah saya sedang menghitung hari meniti hari bahagia...

countdown....2012 ke 2013....

2 comments:

  1. Assalamualaikum, hye awak.

    Welcome back, ke dah lama back. Hihi.

    Smart gak kasut atas ni. Sejak dah berdua ni, jarang sekali berkakikan sport. Asyik tumit jew

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam sis..

    hihih bru ade kerajinan nak type kat blog nieee..
    merapu saje la keje nyeee :)

    tu laaa semangat nak kecik kan badan nie,kasut dah beli tp jogging nye xlagi
    hihihi

    ReplyDelete